Et hemmeligt til et websted, der sælger: kig på dit websted fra kundens perspektiv. En anden hemmelighed: pas på disse fælles web kopi faldgruber.
Velkommen til… intet
Kig på dit websted web kopi. Starter det med “Velkommen til…?” Hvis ja, slippe af med den. Det betyder intet. Det gør ikke tale med dine kunder. Det er netop en affald i dine kunders tid og rum. Snarere end den slidte sætning, “Velkommen til…” Prøv en erklæring, der indfanger essensen af din virksomhed, forklarer det i vendinger, der vil gavne din kunder. I stedet for “Velkommen til Crazy Dave CD Emporium,” prøve “Crazy Dave CD Emporium, hvor du kan finde kvalitet cd’er og crazy priser.”
Hvor går jeg hen?
Hvis du sporer dit websteds målinger, kig på dine kunders stier. Hvor mange kunder komme forbi hjemmesiden? Hvis det er mindre end ønsket, er der muligvis et problem med webstedets navigation. Hvis du er en af mennesker med mega-indhold websteder, tilføje en intern søgning for at hjælpe dine kunder med at finde der vej. Hvis du er en mindre websted, tilføje navigationslinjer, der opdateres automatisk, når dit websted strukturer ændringer eller udvikler.
“Det handler om mig.”
Dit websted skal være om dine kunder ikke dig. Lad os se det i øjnene: dine kunder er ligeglad med din Nobelprisen eller at du var den første person til at sælge en ejerlejlighed på Jupiter, de bryder, men om hvordan din ekspertise kan hjælpe dem med.
Rask Aflæsse: besøge dit websted. Gør kopien indeholde mere “vi,” “mig”, og “Jeg” udsagn end “du” og “din?”
Marco… Polo
Har du nogensinde besøgt en hjemmeside til at blive solgt på produktet, så når du havde brug for en hurtig forespørgsel, du ikke kunne finde deres kontaktoplysninger? Løsningen: sætte mindst en e-mail adresse eller telefon nummer på hver side, helst på toppen eller bunden. Derefter sætte mere detaljerede kontaktoplysninger på siden kontakt.
Sjældent læse men virkelig vigtigt.
Netop tilstedeværelsen af vilkår og betingelser og privatlivspolitik instills tillid i dit produkt. Det letter også hovedet på kunderne mere ængstelig.
Vage, usikker, testimonials
Testimonials er den nemmeste, og måske den bedste måde at fange kundernes opmærksomhed og tillid. Men enkle udsagn siger, at dit produkt er god, vil ikke arbejde. Detaljerede udtalelser Rose, hvor meget dit produkt forbedret deres liv arbejde bedst. En anden måde at give udtalelser mere sælgende magt, få et billede. Endnu bedre, få et billede med dig kunden ved hjælp af dit produkt eller nyder godt af jeres service.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *